Spánek

Kvalitní spánek je nezbytný pro regeneraci vašeho těla i mysli.
Jeho nedostatek se projevuje nejen fyzickou únavou, ale i zhoršením soustředění a paměti, psychickými problémy.

Pár tipů pro kvalitní spánek:

  • Večer se vyhněte pití kávy, koly, zeleného a černého čaje nebo energetických nápojů a alkoholu
  • Zatáhněte žaluzie, závěsy + omezte modré světlo před spaním, které ovlivňuje vyplavování spánkového hormonu
  • Nepřejídejte se před spaním. Jezte minimálně dvě hodiny před spánkem
  • Místnost, kde spíte vyvětrejte 
  • Snažte se chodit spát ve stejnou dobu

Pomoci vám mohou i doplňky stravy či bylinné čaje.



Články a poradenství

Žlutá řada od WALMARKU

Hledáte kvalitní doplňky stravy s dl..nejcennější co máte, o Vaše zdraví!

06 Kvě

Trápí Vás bodavá bolest, píchání, brnění a mravenčení v rukou a nohou?

Omezuje Vás to v každodenním životě? Zhoršují se tyto příznaky v noci?

23 Dub

Glutathion – látka tělu vlastní a velmi důležitá, ale přitom pro většinu z nás neznámá.

Glutathion – látka tělu vlastní a ve.. nám tato látka pomoci i s COVID-19?

19 Bře

Klidný spánek s rostlinnými extrakty pro váš relax

Spánek je nesmírně důležitou součást..čerstvá novinka Vitar Klidný spánek.

14 Ún

Promo akce na lékárnách AVE