Spánek

Kvalitní spánek je nezbytný pro regeneraci vašeho těla i mysli.
Jeho nedostatek se projevuje nejen fyzickou únavou, ale i zhoršením soustředění a paměti, psychickými problémy.

Pár tipů pro kvalitní spánek:

  • Večer se vyhněte pití kávy, koly, zeleného a černého čaje nebo energetických nápojů a alkoholu
  • Zatáhněte žaluzie, závěsy + omezte modré světlo před spaním, které ovlivňuje vyplavování spánkového hormonu
  • Nepřejídejte se před spaním. Jezte minimálně dvě hodiny před spánkem
  • Místnost, kde spíte vyvětrejte 
  • Snažte se chodit spát ve stejnou dobu

Pomoci vám mohou i doplňky stravy či bylinné čaje.



Články a poradenství

Vyzrajte na imunitní systém!

I když je podzim krásné a pestrobare..ostorách a ubývá slunečního svitu.

29 Lis

18.10. SVĚTOVÝ DEN MENOPAUZY

Menopauza neboli klimakterium předst.. k útlumu funkcí pohlavních orgánů.

18 Říj

Glutathion – látka tělu vlastní a velmi důležitá, ale přitom pro většinu z nás neznámá.

Glutathion – látka tělu vlastní a ve.. nám tato látka pomoci i s COVID-19?

11 Říj

Novinka pro váš nervový systém, psychiku a emocionální rovnováhu

Zapomínáte, kde jste si položili klí.., že stres na vás zanechal následky.

19 Zář