Zákaznická linka: +420 602 551 244 ( 8:00 - 16:00 hod.)

Akce Nuxe tělové mléko po opalování 200 mlOmega panthenol baby zdarma
Letní soutěž na lékárně AVE o nákup v hodnotě 3 000 KčBi-oil za akční cenu na lékárně AVE
Menu
Doprava nad 1 999,- ZDARMA
pro zlatý účet nad 1 399,-
Online platby
Benefity platby
2 700 výdejních míst
69,- za balík na poštu

Jak nakupovat

Jak probíhá nákup na našem e-shopu aneb nejčastější dotazy, které máte:

1/ Pokud se nezdařila online platba, jak mám postupovat?

Je potřeba vytvořit novou objednávku. Ověřte si, zda máte povolené platby na internetu nebo zda jste nepřekročili denní limit. K platební bráně se z důvodu bezpečnosti nelze vrátit.

2/ Nevím si rady se svou objednávkou, koho mohu kontaktovat?

Existuje zákaznický servis, který můžete kontaktovat ve všední dny mezi 8:00 - 16:00 na tel. 602 551 244 nebo e-mailu: info@lekarnaave.cz. V případě, že jste zvolili osobní odběr, tak jej řešte přímo s danou pobočkou viz zde.

3/ Rád/a bych přidal/a ke své objednávce další zboží, ale objednávku jsem již odeslal/a.

Pokud zjistíte, že jste něco zapomněli vložit do košíku nebo naopak potřebujete nějaké zboží odstranit, neprodleně nás kontaktujte na tel. 602 551 244 nebo e-mailu: info@lekarnaave.cz

4/ Potřeboval/a bych fakturu na bezlepkové zboží, je to možné?

Faktura je generována automaticky, proto si prosím objednejte bezlepkové zboží zvlášť. To stejné platí i v případě, že chcete do objednávky přidat další zboží, případně změnit počet kusů. Vytvořte si další objednávku - objednávky budou spojeny a hradit budete dopravné pouze 1x.

5/ Budete mě informovat o stavu mé objednávky?

Ano, při každé změně objednávky Vám přijde informační e-mail. Na závěr obdržíte e-mail, kde Vás budeme informovat o tom, že zboží bylo expedováno.

6/ Na kterých pobočkách lékáren AVE si mohu zboží vyzvednout?

Objednané zboží si můžete vyzvednout v našich lékárnách AVE v Šumperku, Zábřehu na Moravě, Olomouci, Opavě a Uničově. Zde je "osobní odběr" zboží zdarma. Prosíme zákazníky, aby vždy vyčkali na potvrzovací e-mail, že je zboží nachystané. Prosíme Vás, abyste si s sebou vzali elektronickou rezervaci pro rychlejší vyřízení.

7/ Platí věrnostní program i v kamenných pobočkách?

Kamenné pobočky mají svůj vlastní věrnostní program. Stejně tak akce, které probíhají na e-shopu obvykle neprobíhají v kamenné pobočce.

8/ Kde mohu sledovat svoji zásilku?

V případě uloženky je možné sledovat svou zásilku zde: https://tracking.ulozenka.cz/

Českou poštu zde: http://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka

DPD zde: https://www.dpd.com/tracking_cz/%28lang%29/cz

Každý z dopravců Vás bude informovat buď sms nebo e-mailem.

9/ Jak dlouho je zboží k dispozici na Uložence?

Na vyzvednutí zboží máte 3 dny.

10/ Je možné platit u přepravců platební kartou?

V tuto chvíli nikdo z našich dopravců tuto službu nenabízí. Doporučujeme Vám platit online kartou přímo v e-shopu a zboží si poté "jen převzít".

11/ Je možné zboží vyzvednout i v jiných lékárnách?

Ne, tuto možnost nenabízíme.

Uvádíme své obchodní podmínky při nákupu volně prodejných léků v naší online lékárně. Pokud Vám není nějaký bod jasný, prosím napište nám: info@lekarnaave.cz

I. Základní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP”) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží.

  • Prodávající

  • Lékárna AVE s.r.o. se sídlem Fügnerovo nám. 1808/3, 120 00 Praha 2, zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Praze oddíl C, vložka 40772.

  • Kupující

  • Koncový uživatel - při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.

  • Právní vztahy prodávajícího s koncovým uživatelem, výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními Zákona č.40/1964 Sb., Občanským zákoníkem, jakož i předpisy souvisejícími.

  • Právní vztahy prodávajícího výslovně neupravené těmito VOP ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními Zákona č.513/1991 Sb., Obchodním zákoníkem v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími. Individuální smlouva s kupujícím je nadřazena Obchodním podmínkám.

  • Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

II. Bezpečnost a ochrana osobních údajů

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).

III. Prodejní cena, platnost cen

Prodávající si vyhrazuje právo změny cen i v průběhu dne bez předchozího upozornění. V on-line e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny. Ceny jsou uvedeny v Kč. V případě, že se změní cena u zboží, má e-shop právo objednávku stornovat.

IV. Objednávání

Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku nebo zboží, které není momentálně na skladě, potvrdí prodávající kupujícímu telefonicky či emailem cenu a termín dodání. Prodávající je oprávněn tuto cenu měnit vzhledem k aktuálnímu vývoji kurzu Kč vůči zahraničním měnám a situaci na trhu. Pokud není v detailu produktu uvedeno jinak, platí speciální akce jen do vyprodání zásob.

  • Způsob objednání

  • Prostřednictvím internetového obchodu na adrese www.lekarnaave.cz 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

  • Léčiva na předpis nezasíláme

Přijaté objednávky jsou závazné.

V. Způsob dodání a platební podmínky

Za objednané zboží v hodnotě přesahující 1 999,- Kč v rámci ČR neúčtujeme poštovné a balné.

  1. Na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce)

    • Poštovné a balné se neúčtuje při objednávce nad 1 999,- Kč

    • Cena poštovného a balného v ČR je při platbě platební kartou online 69,- přes Českou Poštu, 75,- Kč přes společnost DPD. Samozřejmě můžete zvolit i dobírku, která činí 30,-.

  2. "Osobní odběr"

    Zboží lze osobně převzít na adresách:

    Lékárna Ave, Krátká 2, 787 01 Šumperk
    Lékárna Ave Tř. Kosmonautů 1082/29, 779 00 Olomouc
    Lékárna AVE Uničov, Masarykovo náměstí 33, 783 91
    Lékárna AVE OC Breda, U Fortny 49/10, 746 01 Opava
    Lékárna Ave Žižkova 241/12, Zábřeh na Moravě

  3. vyčkejte na potvrzovací e-mail, že je zboží nachystáno

  4. Kupující sdělí pouze své číslo objednávky z internetového e-shopu

  5. Rozvoz ZDARMA po Šumperku při objednávce nad 1 999,- Kč

    • platba v hotovosti při předání

    • v pracovní dny rozvoz od 9 - 15 hod.

Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího. Vlastnictví k prodávaným věcem přechází na kupujícího zaplacením zboží a připsáním kupní ceny na účet.

VI. Dodací podmínky

Zboží je kupujícímu zasíláno přepravní službou DPD nebo Česká pošta. Objednávky odesíláme zpravidla do dvou pracovních dnů. Není-li zboží na skladě, objednávku zasíláme v den doručení dodavatelem. Přepravce garantuje doručení zásilky kamkoliv do ČR do 48 hodin. Zboží objednané v sobotu, neděli nebo ve svátek zasíláme následující pracovní den. Doba dodání se počítá ode dne expedice, o které budete informováni e-mailem v okamžiku vyskladnění zásilky a předání balíku dopravci.

Léčivé přípravky registrované podle § 25 odst. 1 zákona o léčivech, jejichž výdej podle rozhodnutí o registraci není vázán na lékařský předpis, budou odeslány kupujícímu nejdéle ve lhůtě čtyřiceti osmi (48) pracovních hodin od přijetí objednávky tak, aby bylo zajištěno jejich dodání kupujícímu nejdéle ve lhůtě tří (3) pracovních dnů od přijetí objednávky, nebo bude kupujícímu nejdéle ve lhůtě tří (3) pracovních dnů od přijetí objednávky oznámeno, že v této lhůtě nelze objednané zboží dodat.

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice ) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit emailem na adresu info@lekarnaave.cz , sepsat s dopravcem škodní protokol a ten do 24 hodin zaslat faxem nebo emailem prodávajícímu. Pokud je kupujícím převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.

Na registrované léčivé přípravky bez vady se nevztahuje možnost jejich vrácení bez udání důvodu podle občanského zákoníku jako je tomu např. u většiny ostatního spotřebního zboží (obdobně jako je tomu při výdeji léčivých přípravků v lékárně). Na rozdíl od jiných obchodních subjektů je lékárna zajišťující zásilkový výdej povinna zajistit možnost vrácení reklamovaných léčivých přípravků způsobem, který nezpůsobí objednateli žádné náklady. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Za objednané zboží v hodnotě přesahující 1 999,- Kč v rámci ČR neúčtujeme poštovné a balné.

VII. Odstoupení od smlouvy

V souladu se Zákonem č. 367/2000 Sb. § 53 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

  • Reklamační řád:

  • Kupující má možnost vrátit celou zásilku, která je úplná a nepoškozená. Může tak učinit bez udání důvodu do 14 dnů po obdržení zboží. Kupující vrátí zboží i s fakturou, která bude stornována. Reklamace se vztahuje na zboží, nikoliv za dopravné. Pokud tedy zboží vyreklamuje, vrací se pouze částka za zboží.

  • Část zásilky, kterou kupující objednal omylem, má možnost vrátit taktéž do 14 dnů na adresu odesílatele. Kupující zaplatí celou fakturovanou částku a peníze za vrácené zboží mu budou poslány obratem po vyřízení reklamace, nejpozději však do 14 dnů, převodem na účet. Hotovost či úhradu složenkou poskytnout nelze.

  • Pokud kupující u dodaného výrobku poruší originální obal, není možné takové zboží prodávajícímu vrátit – prodávající z hygienických a bezpečnostních důvodů na zboží s porušeným originálním obalem pohlíží jako na zboží dále nepoužitelné.

  • Všechny zásilky jsou pojištěny a dopravce za zboží ručí. Při dodání zásilku překontrolujte před dopravcem a v případě poškození obalu zásilky ihned s dopravcem sepište protokol o poškození a zásilku nepřebírejte.

VIII. Mimosoudní řešení sporů

V případě vzniku sporu mezi uživatelem, který je spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a provozovatelem, vyplývajícího z užívání eshopu, je Uživatel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s provozovatelem, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz . Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro uživatele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro uživatele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20 zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy Uživatel poprvé u provozovatele uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Uživatelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s provozovatelem prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/eccnet/

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s provozovatelem se vztahuje výhradně na spory týkající se služeb Portálu, poskytovaných provozovatelem, tedy nikoliv na vzájemné spory mezi uživateli a Obchodníky vyplývající z kupních smluv uzavřených prostřednictvím eshopu; i takový spor může být ve smyslu čl. 5.5. řešen mimosoudně před Českou obchodní inspekcí, pokud je Uživatel vůči obchodníkovi v postavení spotřebitele, avšak bez účasti provozovatele.

Se stížnostmi na nakládání s osobními údaji nebo zasílání obchodních sdělení se může Uživatel obracet na Úřad pro ochranu osobních údajů: http://www.uoou.cz

Vztah mezi provozovatelem a uživatelem nebo obchodníkem se řídí těmito podmínkami a právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 90/2012 Sb., občanským zákoníkem. V případě, že by některé ustanovení těchto podmínek bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí podmínek.

Pro účely jakékoli komunikace s provozovatelem je uživatel povinen použít kontaktní údaje, uvedené na stránce http://www.lekarnaave.cz/kontakt. Tyto podmínky jsou uživatelům i obchodníkům poskytnuty v textové podobě ve smyslu § 1819 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

IX. Závěrečná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné dnem 1.2.2016. a ruší veškeré předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

Máte odborný dotaz?

Zeptejte se našich farmaceutů
Využijte naši online poradnu

Odběr novinek

Logo Nadace Rakovina věc veřejná

Státní ústav pro kontrolu léčiv, Šrobárova 48, 100 41 Praha 10, tel. +420 272 185 111, www.sukl.cz
Hlášení nežádoucích účinků

© Lékárna AVE 2017
Všechna práva vyhrazena

Naše pobočky

Šumperk - Krátká 2
Zábřeh - Žižkova 14
Olomouc - Tř. Kosmonautů 29
OC Breda Opava
Uničov - Masarykovo nám. 33

Ověření legálního provozu E-shopu

Užívejte léčivé přípravky pouze tehdy, pokud pociťujete příznaky, pro které jsou určené, a po konzultaci s lékařem nebo lékárníkem. Účelem tohoto materiálu není zvýšení spotřeby, výdeje nebo předepisování léčivých přípravků. Nenabádáme Vás k nevhodnému, nepřiměřenému nebo neopodstatněnému užívání léků. Vždy si pečlivě prostudujte příbalový leták, účinky a použití léků konzultujte s lékařem nebo lékárníkem.